Monday 6 March 2017

Testimoni Kelas Metafizik sifu ihsan pada 25 Februari 2017

Testimoni Kelas Metafizik sifu ihsan 1

Assalamualaikum.

Pada awalnya, saya sangat skeptical tentang metafizik Ni. Nak bayar untuk datang seminar ni pun saya berkira2. Tapi Alhamdulillah Bila saya dah join kursus Ni, pandangan saya terus berubah. Xifu dan Tuan EP memang betul2 pakar dalam bidang mereka.

Saya dan sifu semasa kelas Seminar Metafizik Selangor pada 25 Februari yang lepas.

Sedikit perkongsian tentang aura Nur 769 dan minyak tu, lepas saya pakai memang terasa ketenangan tu. Dah lama tak rasa tenang macam ni.

Anyway, thanks a lot Xifu dan Tuan EP. Saya bagi 10 bintang!! ★★★★★★★★★★

From: faiqnurkhalis

======================================================================

Testimoni Kelas Metafizik sifu ihsan 2

Alhamdulillah.

Terima kasih Xifu Ihsan, Tuan Muskrizam EP aka Cikgu BMC dan Coach Uz atas ilmu² yang diberikan semalam.

Semoga Abi dipermudahkan untuk beramal dengan ilmu² yang diperolehi semalam. Semoga diberkati. Aamiin.

Terima kasih juga pada coach olie, coach ridz, coach zana, coach jun dan sahabat² yang ohsem semalam.

Banyak lagi ilmu yang perlu Abi tuntut lagi lepas ni.


Terima kasih semua.  #a769ar.

From: Mohd Fadzil Ibrahim769 (Abi)

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...