Monday 25 March 2019

Tip Nama Syarikat Yang Membawa Rezeki

*TIPS MEMBINA NAMA PERNIAGAAN BERAURA LAGI BERPENGARUH*

Khas to *Usahawan* yang ingin membina nama perniagaan yg meletop dan hebat.

Harap post ini memberikan banyak faedah bagi perniagaan anda.

Maybe ada dikalangan kita yang ingin membina nama perniagaan dan menubuhkan syarikat kan?

Mesti kadang2 kita confius nak pilih nama yg bagus, kan.

malam ini, xifu nak share kaedah penjenamaan mengikut kaedah metafizik.

Sebelum tu, jom kita kaji nama2 perniagaan yg hebat2 dari sudut metafizik.

Contoh, IKEA dan Mc Donalds dan Richworks

HONDA: 6 (Kaya/Duit)

IKEA
9251: 8 (bisnes besar)

RICHWORKS
9938 56921: 7 ( berpengaruh)

LAZADA:
318141: 9 (famous)

So, pemilihan nama syarikat mestilah kod asas 6,7,8,9..

Faham2??

Tak Tahu Cara Nak Kira?
Rujuk nota dibawah..

1.AJS
2.BKT
3.CLU
4.DMV
5.ENW
6.FOX
7.GPY
8.HQZ
9.IR

Lihat Nama TV Channel FOX:666
6+6+6:9
(9:enterntainment)

Binalah nama yang menpunyai nilai metafizik yang baik.

Semoga bermanfaat kepada seluruh usahawan diseluruh dunia.

Bole2?

P/s: jangan baca jer, buat dan share sebanyak mungkin ye..

*PLEASE JANGAN MAIN2 BAB TARUK NAMA SYARIKAT/PERNIAGAAN/JENAMA!*🤨

Cuba Korang Cek Nama2 Jenama Ini:

📍ZAWARA: Asas 1 (Cepat Naik.. Viral Pastu Lebur Dan Ghuyub)

📍BELLA AMMARA: 34 (7)
     25331 144 1 91
      (5)          (2)

7: Banyak Isu Orang,
7: Naik Kerana Orang, Jatuh Pun Kerana Orang (Virality)

527: Halangan Yang Terbentuk Dari Gosip Pengikut!

📍HPA: 871 (7)

7: Naik Kerana Orang, Jatuh Pun Kerana Orang (Orang Dalam Dan Hutang)

*So, Rasa2 Uolls La, Jenama Kita Tu Ada Libatkan Energi Ke Tak?*

Fikir2kan

#XifuIhsan769
#XenrichAcademy

#xifuihsan
#xenrichacademy

23 comments:

  1. Hi.. saya ingin menubuhankan satu company yg punyai 4 rakan kongsi. Memohon bantuan untuk nama syarikat apa yg sesuai utk kami.syarikat yg kami nk tubuhkan adalah syarikat bengkel kereta claim insurance atau workshop. memohon beri bantuan ye supaya memudahkan utk saya beri nama yg sesuai. Tq

    ReplyDelete
  2. Hi.. saya ingin menubuhankan satu company yg punyai 4 rakan kongsi. Memohon bantuan untuk nama syarikat apa yg sesuai utk kami.syarikat yg kami nk tubuhkan adalah syarikat bengkel kereta claim insurance atau workshop. memohon beri bantuan ye supaya memudahkan utk saya beri nama yg sesuai. Tq

    ReplyDelete
  3. Saya nak buat lesen perniagaan saya nak buat nma syarikat saya menggunakan gabungan 3 nma ank saya...
    Ank 1 Reo Gibson
    Ank 2 Arabella ciska
    Ank 3 Evelyn ayunie

    Apa nma sesuai bgi syarikat sya

    ReplyDelete
  4. Mohon bantuan untuk memudahkan saya buat nama syarikat.. tq

    ReplyDelete
  5. Saya agak hairan.. Perniagaan ecommerce di Malaysia ranking pertama pd tahun ini 2019 ialah Shopee dimana bila saya kira, nombor Asas dia adalah 5. Hmm cmana tu ya? Adakah ini bermaksud Shopee tidak akan bertahan lama?

    ReplyDelete
  6. Macam mana nak kira kalau nombor tu tak genap? Boleh tak pos artikel yg bagitau cara kira. Terima kasih

    ReplyDelete
  7. Senarai asas 1-9 untuk nombor perniagaan ada ke?

    ReplyDelete
  8. bagaimana nak kira nombor asas nama syarikat..tak faham..mohon pencerahan

    ReplyDelete
  9. Macamane cara kira? Sy tak faham

    ReplyDelete
    Replies
    1. tambah semua nombor dan kecikkan sampai jadi 1 digit

      Delete
  10. aku tawu cara kira ni..nak ajar korg pun boleh, hahahah
    cuba korg kira kfc @ mcd.. dpt 2 je tp alhamdulillah so far ok je..hahahha

    ReplyDelete
  11. Salam.. saya tak faham HPA kan dapat asas 7 tp jatuh bermasalah.. pelik saya dah kire nama saya nk create keluar asas 7 ingat dh nasib baik tp bila tgk HPA asas 7 buat saya pening

    ReplyDelete
  12. apa kata kalau share sikit jadual nombor dan aura setiap nombor... ni kalau type panjang2 sembang2 pon x guna gak..

    ReplyDelete
  13. salam..saya ingin bertanya atau memberi cara kiraan untuk saya mencipta nama syarikat yang boleh memberikan aura yang positif untuk perniagaan yang saya baru jalankan sekarang ini ialah mobile car detailing..

    ReplyDelete
  14. kalau letak nama pundek bleh dpt 8 (bisnes besar)

    ReplyDelete
  15. Saya tak faham langsung macam mana nak buat kira2 ni. Puas dah fikir. Saya nak create 1 nama syarikat untuk produk kecantikan. Nak nama yang boleh berkait dengan rezeki dan kekayaan . Boleh bantu ?

    ReplyDelete
  16. Saya tak faham langsung macam mana nak buat kira2 ni. Puas dah fikir. Saya nak create 1 nama syarikat untuk produk kecantikan. Nak nama yang boleh berkait dengan rezeki dan kekayaan . Boleh bantu ?

    ReplyDelete
  17. CARA KIRA;

    1.AJS
    2.BKT
    3.CLU
    4.DMV
    5.ENW
    6.FOX
    7.GPY
    8.HQZ
    9.IR

    CTH NAMA; IKEA (tengok huruf2 ni berada di no mana)

    I=9
    K=2
    E=5
    A=1

    Jadi tambahkan semua nombor ;

    9+2+5+1 =17
    1+7=8

    IKEA
    9251: 8 (bisnes besar)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih...sgt membantu..fhm dh

      Delete
    2. klu pengiraan ZAWARA: Asas 1 (Cepat Naik.. Viral Pastu Lebur Dan Ghuyub)

      OK cuba kira metafizik ZAWARA : 7 (BERPENGARUH)
      Tapi mcmne bleh jadi asas 1? tak faham boleh explain

      Delete
  18. Saya nak tubuhkan nama syarikat dalam bidang pembinaan... Tlg bagi Sya cadangan... Nama apa yg sesuai Sya gunakan ..

    ReplyDelete

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...