Thursday 9 March 2017

Kebocoran Aura dan Cara Mengatasinya

APA ITU AURA, RADIASI DAN KEBOCORAN AURA??

Aura merupakan potensi diri yang dimiliki setiap manusia, aura merupakan cahaya energi tubuh yang terpancar dari jiwa dan raga manusia. Pada dasarnya setiap anak manusia yang dilahirkan memiliki kadar aura yang sama, akan tetapi pada saat proses manusia menjalani kehidupan dan bertambahnya usia manusia setiap manusia jadi memiliki kadar aura yang berlainan.



Semua itu dipengaruhi oleh banyak faktor diantaranya faktor lingkungan, keluarga, masyarakat, tingkat keimanan seseorang kepada agamanya masing-masing,dll.

Keletihan, kekurangan tenaga, kemurungan, berfikiran negatif serta kelemahan sistem tenaga yang membawa kepada pelbagai masalah kesihatan biasanya dikaitkan dengan pemakanan seperti pengambilan makanan segera atau diproses serta gaya hidup yang tidak sihat.

Selain itu, tuntutan kerja, masalah rumah tangga dan peribadi akan menyebabkan sesetengah individu menjadikan rokok, arak dan dadah sebagai penenang jiwa bagi mengurangkan tekanan.

Namun ramai tidak tahu penggunaan alat elektronik yang kerap seperti telefon bimbit, radio, dan komputer menjadi punca kepada pendedahan radiasi yang tinggi sekali gus tanpa sedar boleh merosakkan aura seseorang.Walaupun lapisan aura tidak kelihatan pada pandangan mata kasar, kemajuan teknologi membolehkan lapisan ini dirakamkan dan diterjemahkan kesannya kepada diri seseorang sama ada mengalami kebocoran atau sebaliknya.

Arus pemodenan dengan penghasilan alat elektronik yang menghasilkan gelombang EMF atau elektromagnetik menjadi penyumbang utama kepada masalah kesihatan.

Di dalam tubuh manusia terdapat jutaan sel yang terdiri daripada juzuk tenaga dan kelihatan dalam bentuk cahaya. Apabila manusia berinteraksi dengan peralatan elektronik ini, ia akan menghasilkan ketidakseimbangan tenaga yang menyebabkan aura negatif dan positif tidak seimbang. Kesannya individu menjadi tertekan, kurang daya ketahanan badan, mengantuk dan sentiasa berfikiran negatif.

Penyelesaian Atau Tindakan Yang Perlu Diambil Untuk Mengekalkan Kembali Kesempurnaan Aura Adalah:

✔Mengamalkan Mandian Garam Aura Setiap Hari
✔Menggunakan Sticker Scalar Energy Di HP
✔Memasang Lampu Garam Didalam Bilik dan Ruang Tamu Rumah
✔Mandi Ais
✔Pernafasan Tenaga Dalam/Prana/Chi
✔Jauhkan Gadget Ketika Tidur

#xifuihsan
#xenrichacademy

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...