Monday 6 March 2017

Cara Memancarkan Energi Metafizik Positive Kepada Seluruh Alam

Assalamualaikum wbt.

Salam 769 : Salam Kekayaan, Kejayaan, Kebahagiaan Dunia Akhirat!

Anda Kaya Berjaya!
Kita Kaya Berjaya!
Aku Kaya Berjaya!

Inilah Doa Keramat Yang Harus Kita Ucapkan Kepada Seluruh Insan Didunia kerana Pada Masa Yang Sama Kita Sedang Memancarkan Energi Metafizik Positive Kepada Seluruh Alam.

Apa Rahsia Disebalik Kata2 "Anda/Kita/Aku Kaya Berjaya??"

Anda Kaya Berjaya!= 769
Kita Kaya Berjaya!= 769
Aku Kaya Berjaya!= 769

Anda/Kita/Aku : lambang manusia (7)
Kaya: (6)
Berjaya: (9)

Kenapa Perkataan "Anda" Perlu Didahulukan??

Sebab Kita Perlu Doakan Orang Lain Kerana " Apabila Memberi 1 , Allah Akan Ganjarkan 10!"

Whatever U Give, U Get More!

Disamping itu, Perlu Diingat Doa Untuk Orang Perlu Didahulukan Tanpa Melupakan Diri Sendiri Kerana Itulah Doa "Anda Kaya Berjaya" Dan Doa "Aku Kaya Berjaya." Perlu Diselarikan Dalam Doa Kita Kerana??

ANDA KAYA BERJAYA
1541    2171   2591171 = 3(kemewahan)
2           2        8

AKU  KAYA BERJAYA
123    2171  2591171 = 8 (perniagaan)
6          2         8

Pola 38 Merupakan Pola Petunjuk Kekayaan/Instint/Gerak Rasa dan Ilham.

Bole2 Kita Pakat Ucapkan Perkataan Ni Banyak2??

Anda Kaya Berjaya!
Anda Kaya Berjaya!
Anda Kaya Berjaya!
Aku Kaya Berjaya!

#XifuIhsan
#Aura769

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...