Friday 6 October 2017

Metafizik Siapakah Saya?

🚩 *TOPIK : SIAPAKAH SAYA*

*PETUNJUK PERTAMA* ialah mengira no asas/akar menggunakan tarikh lahir menunjukkan :-

❓SIAPAKAH DIRI SEBENARNYA
❓POTENSI SAYA INI
❓KELEBIHAN SAYA
❓KEKURANGAN SAYA

JOM RUJUK SINI:-

Cth: 20.01.1979

Pengiraan ialah
2+1+1+9+7+9
= 30
= 3

@

25.06.1982
= 2+5+6+1+9+8+2
= 33
= 6

*HURAIAN NOMBOR ASAS DIRI*

Asas 1⃣ = Pemimpin / Ketua / Boleh Di harap / Berdikari

Asas 2⃣ = Sosial / Peramah / Suka bercakap / Pandai Ambik Hati

Asas 3⃣ = Sentiasa Bergerak & byk idea

Asas 4⃣ = Seorang Perancang @ Suka ilmu / gemar mencuba sesuatu baru

Asas 5⃣ = Prinsip & Suka buat perubahan baru.

Asas 6⃣ = Bijak dlm mendaptkan Wang @ Mudah dpt Wang.

Asas 7⃣ = Pengaruh / Suka Networking / Penyayang

Asas 8⃣ = Seorang berTanggungjawab & bijak selesaikan masalah

Asas 9⃣ = Seorang Motivator / menbuka peluang baru / pemimpin

Anda asas berapa?

#xifuihsan
#metafizikohsem
#aura769

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...