Sunday 8 October 2017

5 Perubahan Pandai Metafizik

*5 Perubahan Yang Perlu Ada Kepada Seorang Yang Telah Mempelajari Metafizik!*

1. *Keyakinan Kepada Allah Semakin Meningkat*

Kerana Anda Dah Faham Segala Yang Metafizik Jelaskan Sudahpun Anda Lalui, Pernah Anda Lakukan Dan Sebahagian Minat Dan Diri Anda. Inilah Dinamakan Ilmu Proses Memahami Taqdir.

2. *Hidup Lebih Positive dan Fokus!*

Anda Terpaksa Jadi Positive Kerana Anda Dah Faham Tentang Potensi Diri Anda Apa Yang Perlu Dan Apa Yang Tak Perlu Dilakukan. Anda Dah Boleh Fokus Apa Yang Perlu Difokuskan.

3. *Fizikal, Emosi, Mental dan Spiritual Anda Lebih Sihat*

Dengan Praktikal Pemakaian Baju Warna Aura Dan Mandian Aura Setiap Hari, Pastinya Hidup Anda Akan Lebih Positive dan Tarikan Magnet Kekayaan Semakin Hari Semakin Kuat Menarik Kebahagiaan, Kakayaan dan Kejayaan.

4. *Bisnes Semakin Maju!*

Dengan Praktikal Teknik Pemilihan Bisnes Sesuai, Pemilihan No Fon Sesuai, Password dan Pin Atm Sesuai, Dompet Sesuai, Pemilihan Warna Sesuai, Pemilihan Nama Sesuai, Pemilihan Arah Lokasi Sesuai, Pemilihan Partner Sesuai Akan Memacu Bisnes Anda Ke Tahap Yang Lebih Awesome

5. *Banyak Peluang Yang Bakal Diexplore!*

Bila Anda Mempelajari Metafizik dan Mempraktikkan Amalan Metafizik, Maka Akan Datang Pelbagai Peluang Dan Rezeki Yang Tidak Disangka2 Khususnya Bila Anda Mengamalkan Mandian Aura serta Penggunaan No Fon Yang Sesuai.

Itulah 5 Mukaddimah Perubahan Hidup Yang Bakal Diraih Oleh Anda Setelah Mempelajari Metafizik!

So, Jangan Sia2kan Peluang Belajar Dalam Group Ilmu Percuma Ini Kerana Peluang Yang Baik Hanya Akan Datang Dan Terus Datang Kepada Mereka Yang Bersyukur dan Menghargai Nikmat Yang Sedia Ada!

Bole2 Kita Berubah?!

#XifuIhsan
#XenrichAcademy

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...