Wednesday 23 August 2017

Cara Membesarkan Aura Diri

*TIPS MEMULIHKAN AURA!*

Mengapa aura tak power?
Dulu dah power sekarang hilang power?

Persoalan ini perlu dilihat secara mendalam pada diri anda sendiri.

Adakah aura yang tidak kuat atau lemah akan menarik aura negatif? Jawapannya ya.

Adakah aura lemah disebabkan oleh diri sendiri?

Ya! Kebanyakan aura lemah adalah disebabkan oleh diri sendiri. Aura yang negatif dan lemah akan menarik aura negatif yang lain datang kepada anda. Ini juga akan menolak rezeki dan menarik nasib malang.

*Bagaimana untuk mendapatkan semula aura yang kuat?*

1. Jangan berperasaan negatif kepada orang lain kerana ini akan menyebabkan aura negatif terpancar dan menarik perkara-perkara negatif yang lain.

2. Belajar untuk melepaskan perasaan negatif dengan meluangkan masa beberapa minit setiap hari untuk merasakan kasih sayang dalam hati anda terhadap orang lain dan memaafkan mereka.

3. Buang segala macam rasa kecewa, marah, sedih atau segala sikap negatif dan anda akan kembali ceria dengan lebih mudah. Lebih cepat anda positif lebih banyak perkara positif akan anda tarik.

4. Terdapat produk-produk seperti essential oil seperi 'Aura Holistik Aura Heal' , Garam AuraGold Terapi, Aura minyak Aurarich 'Aura 7 Bunga' yang boleh memulihkan aura. Anda boleh dapatkan produk-produk pemulihan aura dengan menghubungi admin Group Anda .

5. Setidak-tidaknya mandilah garam bukit atau limau atau mandi bunga untuk menyingkirkan aura negatif. Tetapi mandi ini bersifat menyucikan dan bersifat sementara sahaja dan tidak memulihkan untuk jangka masa panjang.

6. Bayangkan anda adalah magnet, apabila anda merasakan positif, anda akan menarik lebih banyak perkara positif datang kepada
anda.

7. Sentiasa menjaga amalan ibadah, solat dan solat sunat, beristighfar dan  berselawat serta bersedekah juga akan memulihkan aura anda.

8. Hubungi kami jika anda ingin belajar lebih banyak teknik dan kaedah untuk menjaga dan memulihkan aura diri anda, keluarga anda dan orang lain.

Anda kaya dan berjaya!

#xifuihsan
#xenrichacademy

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...