Wednesday 23 August 2017

Apakah Aura?

*Aura Manusia!*

Aura Ialah Sebuah Tubuh Bioplasmic Yang Mengelilingi Badan Setiap Manusia Yang Hidup.

Manakala Aura Akan Terpadam Apabila Manusia Itu Meninggal!

Aura Ini Boleh Dirasai Dengan Getaran2nya Dan Juga Dapat Dilihat Dengan Kaedah2 Tertentu Melalui Perlatihan Secara Konsisten dan Konsentrasi dan Cara Paling Cepat Dan Mudah Untuk Melihat Aura Adalah Dengan  Menggunakan Camera KIRLIAN.

Aura Manusia Juga Mewakili Tahap Bacaan Kesihatan Seseorang. Ia Juga Mewakili Tahap Kestabilan Emosi, Spiritual, Mental dan Fizikal Setiap Individu.

Manusia Yang Sihat Auranya Akan Memiliki Aura Yang Cantik, Tebal, Sempurna, Tidak Bocor, Tidak Kotor , Tidak Berlubang, Tidak Kusam Dan Berbentuk Bujur Sireh Yang Mengelilingi Badan.

Manakala Aura Yang TIDAK SIHAT Akan Kotor, Kusam, Berlubang Dan Berdebu.

Getaran Aura Seseorang Dapat Kita Rasai Melalui Tahap Energi dan Emosi Terhadapnya. Setiap Aura Seseorang Akan Bertindak Balas Dengan Aura Orang Lain.

Sebagai Contoh, .Kita Lebih Gembira, Tenang, Suka Bersama Seseorang Yang Se"spesen" Dengan Kita Berbanding Dengan Orang Yang Tidak Sebulu Dengan Kita.

Contohnya, Orang Soleh Akan Suka Dengan Energi Orang Alim dan Wara' Berbanding Orang Maksiat Kerana Mereka Memiliki Tahap Aura Yang Seakan Sama.

*Bagaimana Mengetahui Tahap Aura Kita Seimbang Dan Sempurna??*

Sape Nak Tahu Say Ii..

2 comments:

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...