Sunday 24 September 2017

Reiki ada Jin ke?

*Malam Ni Kita Akan Bincang Satu Topik Panas!*

TAJUK:

1. Apa Itu Rawatan Reiki?

2. Samada Reiki Itu Jin Ataupun Tidak

3. Syirikkah Reiki??

4. Apa Kata Mereka Yang Terbuka 3rd Eye Chakra Tentang Reiki

*Bole2 Standby Pada Pukul 9 mlm nanti?!*

*SAPE CAKAP RAWATAN REIKI ITU GUNA JIN?!*

Mari Xifu Kongsikan Satu Dialog Xifu Bersama Seorang Insan Yang Dianugerahkan Dengan Penglihatan Mata Ketiga Yang Disebut 3rd Eye Chskra Yang Membolehkan Beliau Melihat Makhluk Halus Dan Menbezakan Samada Ia Adalah Makhluk Halus Ataupun Energi.

*Tahukah Anda?*

Insan Hebat Ini Merupakan Pemilik Pola 83 Berganda Yang Sering Diuji Dengan Ilmu Hitam dan Sihir Membuatkan Hidupnya Merana, Sakit Dan Segala Usahanya Terbantut Dan Perniagaannya Terbantut Serta Jodohnya Ibarat Disekat.

Namun, Asbab Istiqamah Ikhtiar Buat Mandian Garam Aura769, Segala Gangguan Telah Sembuh Sepenuhnya Dan Beliau Kembali Pulih Sepenuhnya.

*BAHKAN*, Potensi Sebenar Pola 83 Kini Mula Terserlah Dengan Anugerah Penglihatan 3rd Eye Chakra Setelah Mengalami Proses Rawatan Ikhtiar by Mandian Aura 769!

*Jom Ikuti Dialog Bersama Coach Hayatie!*

*Xifu:* cer rasa reiki dr sifu skrg.. ade nmpk atau rasa ape2 x?

*HAYATIE*: Nampak suatu pusaran angin masuk ke tapak kaki menjalar ke betis dan terus ke atas.... tapak kaki sejuk seperti berangin lembut....ibu jari kaki berasa kebas belakang badan berasa suam2 dan sejuk. Sekarang pusaran angin tu di dada dan pinggang....semakin lama semakin sejuk..... angin bisa keluar melalui mulut...

*XIFU:* ade nmpk mcm jin ke mkhluk ke..??

*HAYATIE: X de*

XIFU: bgus2..bkn ape...xifu nk sangkal dakwaan sesetmgh org ckp reiki ni jin

*HAYATIE:* Angin berwarna putih seperti pusaran air bila ia bekerja..

Datang seperti tiaupan angin lembut...bertali arus putih lembut... kan xifu.

Xifu nampak mcm saya nampak kan?

*XIFU:* Xifu tak nampak... huhu .. Xifu dpt rasa jer.. 3rd eye xifu xkuat macam kk yatie.. tahniah kerana diberi kebolehan yg istimewa ini.  tq krn mmprcyai #Aura769.. Amiin
===

*Moral Of The Story!*

1. Inilah Satu Bukti Yang Menunjukkan Reiki Bukanlah Yang Didakwakan Sesetengah Pihak Bahawa Reiki  Menggunakan Khidmat Jin, Malah Rawatan Reiki Itu Sendiri Digunakan Untuk Merawat Serta Menangkis Gangguan Jin Dengan Izin Allah!

2. Janganlah Kita Terlalu Cepat Membuat Andaian Dan Tohmahan Yang Tidak Berasa Kepada Sesuatu Yang Kita Belum Ketahui.

Janganlah Mentang2 Reiki Ini Dibawa Oleh Non Muslim (Pada Permulaannya) Kita Terus Menghukum Syirik Sedangkan Ilmu Allah Dan Ilmu Alam Semesta Ini Allah Boleh Berikan Kepada Sesiapa Yang Dikehendaki Kerana Semua Manusia Adalah Dari Anak Cucu Adam Dan Segala Ilmu Adalah Baik, Cuma Perlu Diselarikan Dengan Syariat Supaya Akidah Tidak Tersasar. Itulah Peranan Kita Orang Islam.

3. Mana Mungkin Jin Menolong Untuk Merawat Masalah Manusia.

*Moral Yang Kedua Adalah!*

Kepada Pemilik Pola 83 dan 459, Janganlah Anda Berputus Asa Dan Sedarilah Bahawa Anda Memang Sebenarnya Mempunyai Potensi Istimewa Untuk Menjadi Perawat!

Sebab Tu, Xifu Selalu Pesan Kepada Pemilik *Pola 83 dan 459* Bahawa Ujian Gangguan Yang Anda Hadapi SEKARANG ini Adalah Sebuah Jalan Untuk Anda Menjadi PERAWAT Hakiki.

Ia Ibarat Macam Sebuah Training Yang Anda Perlu Tempuhi Sebelum Jadi Pakar Rawatan.

Ujian Yang Anda Hadapi Itu Adalah Sebuah Mesej Dari Allah Untuk Anda Sedar Akan Potensi Anda Tersebut!

Maka, BERSABAR!!
Teruslah Rawat Diri Sendiri, Jangan Putus Asa!!
Belajarlah Merawat Diri Dan Gunakan Kebolehan Itu Untuk Bantu Orang Lain Pula.

Anda Sebenarnya Sedang Diuji Allah SWT Untuk Menjadi Salah Seorang Terpenting Di Akhir Zaman Ini!

*Why??*

Kerana Nabi SAW Pernah Bersabda: Pada Akhir Zaman Akan Munculnya Para Dukun Dan Bomoh Durjana Yang Menjadi Senjata Dajjal Untuk Membuat Sihir Kepada Orang Mukmin (Sihir, Ilmu Hitam, Magic)!

Maka Andalah Insan Terpilih Untuk Menjadi Tentera Al-Mahdi Kelak Untuk Melindungi Tentera Islam Dari Fitnah Ilmu Hitam Ini.

Ingat, Allah Menguji HambaNya Yang Mampu Dan Layak Sahaja!

Bole2??

1 comment:

  1. Assalamualaikum..saya antara yg mempunyai pola 459. Tapi saya tak tahu bagaimana cara umtuk merawat diri sendiri apatah lagi untuk menjadi seorang perawat. Boleh saya dapatkan nasihat daripada Xifu.

    ReplyDelete

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...