Saturday 29 April 2017

Tips Jodoh Metafizik Islam

*Tips Jodoh Metafizik Islam*

Tips Ini Khas Bagi Mereka Yang Serius Nak Bina Perkahwinan Dalam Seawal 3-6 Bulan Dari Sekarang Dengan Jodoh Kurniaan Allah Yang Diberkati Lagi Direstui Ibu Bapa.

12 Step Yang Perlu Anda Buat Adalah:

✔Singlekan Diri Dengan Memutuskan Segala Hubungan Yang Tidak Patuh Syariah.
( Putuskan Kapel, Putuskan Hubungan Admire2, dan FREEkan Diri Sefree2nya Kepada Allah, Jangan Ada Sekelumitpun Perasaan Kepada Sesiapa2 pun sebab kita nak jodoh yg Allah kurniakan)

✔Taubat Kepada Allah Atas Dosa2 Silam Yang Menjadi Penyebab Berat Jodoh (dosa kapel, dosa sms, dosa call, dosa wassap, dosa chatting, dosa pm memiem yg tidak patuh syariah)

✔BerDOAlah MengIkut *SOP DOA YANG BETOL* yg Xifu Ajarkan.

Dalam Doa, Jelaskan Big Why (Sebab2) Kenapa Anda Mahu/Perlu Berkahwin Kepada Allah Dan Pintalah serta sebutlah satu persatu Apa Kriteria Jodoh Yang Awak Anda Mahukan (Spec Jodoh Yg Didambakan seperti umur, taraf pendidikan, status duda ataupun bujang dsbgainya)

✔Lepas Doa , Lupakan Doa Tadi Dan Jangan Ingat2, Hidup Cambiasa, Sibukkan Diri Dgn Urusan Kehidupan. Jangan Kenang2 ..
Forget it.

✔Istiqamah Pakai Baju Aura Setiap Hari Dan Pic Profile (FB,wassap) mestilah Baju Aura Pertama.

✔Dengar Lagu2 Bahagia dan Perkahwinan. Elakkan Dengar Lagu Kesedihan Macam Lagu2 Aiman Tino, Lagu2 Jiwang dsbgainya.

✔Mandi Aura 769 Setiap Pagi (Antara Pukul 5-7pg) dgn niat yg 1

( Ya Allah, asbab ikhtiar mandi garam ini , engkau sembuhkanlah diriku dr segala penyakit zahir dan batin serta kurniakanlah jodoh yg soleh/solehah kepadaku dgn secepat mungkin dan perjodohkan serta perkahwinkanlah kami dengan segera)

✔Seminggu atau 2 minggu Sekali Pergilah ke Spa dan Manjakan Diri , Berendam dalam Air Bunga Moden dan Berfantasi Anda Sudah Memiliki Jodoh.

P/s: Jika Tak Mampu Ke Spa, Just Berendam Dalam BathTab Dirumah shj.

Caranya, Isi Air, Masukkan 3 sudu garam Aura + Titiskan 7 Minyak Aurarich dan * BERENDAM* selama 45min dan jangan bilas.

✔Bersedeqah Semampunya dgn niat utk berkahwin

✔Selalu Berfantasi Benda2 Bahagia dan Jangan Bersedih2an

✔Hadirkan Diri ke Majlis2 Perkahwinan dan Sila Ambil Mood dan Aura Pelamin dgn Cara Berselfie dan Bergambar.

Bayangkan itu adalah Majlis Perkahwinan Anda. Selalulah Berangan2 dan Rajinkanlah Menonton Program2 Kahwin Seperti Mahligai Cinta dsbagainya.

✔Sila Pakai Wallpaper Yang Menunjukkan Anda Sudah Berkahwin.

Caranya:

Ambil Mana2 Gambar Perkahwinan Dari Google, Tukar Muka Pengantin Kepada Muka Anda dan Blurkan Muka Gambar Pasangan Pengantin (Perempuan/Lelaki) dan Jadikan Wallpaper dan Tengok Setiap Hari Sambil Merasai Moment2 Perkahwinan Bahagia.

*HASIL* :Ramai Yang Betol2 Buat Tips IniBerjaya Menemui Jodoh Dalam Masa Kurang Dari 3 Bulan dan Membina Perkahwinan Sebelum 6 Bulan.

Sapa Nak * SOP DOA JODOH * Say ii..

#XifuIhsan

P/s: Jangan Lupa Sebarkan dan Kongsikannya.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...