Thursday 16 February 2017

Sharing Pengalaman pakai baju Warna aura.

Spe dah share pnglmn pkai baju aura say ii
Saya pakai baju mengikut Aura saya malam ni tp mood ke laut ...
Apa maksudnya sifu?
Tengah period ke tak? Kalau sakit kena campur warna stabilkan aura.
Selalu saya pakai warna Aura , memang selesa sangat , sale senang masuk , banyak bercakap , x stress , tapi bila xifu suruh try untuk malam ni.. bila start pakai jadi kelam kabut , emosi x tentu , time drive pikiran x stable , salah jalan..jadi pelik pulak.
X align lg aura tu. Penafasan membantu menenangkan emosi, sebelum perjalanan betulkan niat dan betulkan sangkaan. Bayangkan tujuan perjalanan dan urusan kerja berjalan dgn baik. Sangkaan baik itu pun doa. Tujuan mengenakan warna aura sebab menambah keyakinan apabila kita faham unsur kita sedikit sebanyak kita mengenal diri kita. Meditasi membantu saat ni. Minum air bersih. Kemudian meditasi 2 minit pun takpe asalkan minda dan badan relax. Jika masih lagi berlaku simtom2 yg tak best tandanya pada diri kita ni maybe ada gangguan . Cuba buat mandian Aura.
Terima kasih coach Ridwan.. mungkin betul smlm emosi xtenang, niat pun jadi huru hara, hati bergolak sama ada mahu pergi ke tidak ke tempat yg di tuju , pikiran berkecamuk,salah satu sbb x confident boleh smp ke tempat yg nk di tuju. Xsempat nk bayangkan perjalanan...

Seingat sy jika sy memakai warna Aura , sy mesti happy. Xletih , sy aktif, Ceria ,peramah, sy akan berpuashati kerja satu hari tu.. tambah lagi jika saya xsalin warna aura tu smp ke malam..
Mood ok smp nk tido..

Tqaseh di atas pencerahan..

Saya akan cuba lagi pakai warna Aura sy pagi ni sebelom sy keluar rumah, nk tgk feedback hari ni.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Kenapa Anda Perlukan Metafizik?

HARGAI NILAI BERADA DISINI! Tahukah Anda? Perkongsian, Sharing , Tips , Ilmu Yang Disampaikan Oleh Xifu dan Coach ( Admin Group Anda ) ...